Voorbereiding - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Steven Asma - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Steven Asma - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

18 Juni 2014 | Nederland, Enschede

De voorbereiding is in volle gang. We hebben een Fiat Punto S uit 1998 ter beschikking voor onze reis naar Oost-Europa. Gisteren (17-06) hebben wij een nieuwe audioset gekocht en ook meteen in de auto geplaatst. De auto is tevens op de brug in de werkplaats geweest voor de laatste check en hier kwam uit dat alleen de olie ververst moet worden, kleine moeite dus. Zondag ochtend vertrekken we naar het oosten en zodra we internet hebben volgt het volgende verslag.

• 20 Juni 2014 - 22:54

Lotte Asma:

Yes! Eindelijk de mail gevonden, stond tussen de 'spam'.
    Nu kan ik jullie blog bijhouden! Heel veel plezier mannen en doe voorzichtig!
    Geniet van jullie reis en volg jullie op de blog.
    Lief broertje, ik verwacht veel leuke fotos! Dikke knuf je zus.