Dag 8: Budapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Steven Asma - WaarBenJij.nu Dag 8: Budapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Steven Asma - WaarBenJij.nu

Dag 8: Budapest

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

29 Juni 2014 | Hongarije, Boedapest

Voor het eerst wakker geworden in Budapest vandaag. We zijn redelijk op tijd opgestaan en begonnen met een wandeling naar de paleizen. Deze paleizen hebben mooi uitzicht over de Donau en de wijk pest. Ook de oude gebouwen aan de overkant van de Donau waren erg mooi en goed te zien. De zon scheen volop en het waaide dus we zijn alledrie flink verbrand. De tocht met de boot over de Donau heeft hier ook zeker aan bijgedragen. 's Avonds Nederland zien winnen in een plaatselijk cafeetje en met onze oranje kleding nog even het centrum doorgelopen wat voor leuke reacties zorgde.

• 30 Juni 2014 - 17:44

Peter:

Hoi jongens, bedankt nog dat jullie ons leuke foto's gestuurd hebben zo hebben we er een beeld bij.
    Kon zien dat de sfeer er goed in zat daar in Hongarije. We zijn weer benieuwd naar het verhaal van morgen weer. Goede reis verder. gr Peter.