Dag 1: Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Steven Asma - WaarBenJij.nu Dag 1: Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Steven Asma - WaarBenJij.nu

Dag 1: Berlijn

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

22 Juni 2014 | Duitsland, Berlijn

Eerste reisverslag vanuit het land van onze oosterburen. Vandaag om ongeveer half 4 aangekomen in de hoofdstad van Duitsland, Berlijn. We verblijven de aankomende twee nachten in A2 hostel in de wijk Neukölnn. Na een rustige reis met hier en daar een baustelle en een maxsnelheid van 155 km/h hebben we de tassen gedropt en zijn met de S-bahn het centrum in gegaan. We hebben de "Subway sunday" traditie is stand gehouden en hier een lekker broodje genuttigd. Met een volle maag hebben we de volgende toeristische trekpleisters bezocht: die Berliner Mauer, Brandenburger Tor, der Reichstag en het Joods monument. We sluiten de avond af met een drankje in de bar en morgen hopelijk niet met een al te zware kater wakker worden. Viele grüsse aus Berlin!

• 23 Juni 2014 - 07:31

Peter Asma:

Blij dat jullie goed in Berlin zijn aangekomen. Veel plezier in die heimat. Gr PA.

• 23 Juni 2014 - 10:27

Jan:

Mooi dat de Fiat het blijkbaar goed doet. "Geschwindigkeit der Vernunft" ligt overigens wat lager in Duitsland en veel lager in Polen ....Veel plezier!. Gr., Jan

• 23 Juni 2014 - 18:24

Lotte Asma:

Al veel gezien dus ! Ik ben benieuwd naar de fotos. Edwin, pa en ik zitten hier NED- CHI te kijken.
    Hopelijk hebben ze daar ook een bar met tv en missen jullie niets. Veel liefs van ons