Dag 9: Budapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Steven Asma - WaarBenJij.nu Dag 9: Budapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Steven Asma - WaarBenJij.nu

Dag 9: Budapest

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

30 Juni 2014 | Hongarije, Boedapest

Qua weer zou het vandaag iets minder worden dus hebben we besloten dat we naar een oud badhuis zouden gaan om lekker te relaxen (hebben we ook wel verdiend na al het lopen in de steden). We hebben dit gedaan in Gellért Spa. Ontzettend mooi badhuis met pilaren langs het zwembad en warme baden. Enige minpunt was dat we een badmuts op moesten. Na het badderen hebben we de taxi naar huis gepakt (zijn we opgelicht door de taxichauffeur want we hebben bijna het dubbele betaald voor de terugweg). 's Avonds hebben we een biertje gedaan in een ruin bar (een soort bar in een vervallen huis en ook wel kert geenoemd) op aanraden van Julia en 3opreis. Dit was erg gezellig en retro. Morgen volgende bestemming: Ljubljana, Slovenië.