Dag 7: Budapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Steven Asma - WaarBenJij.nu Dag 7: Budapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Steven Asma - WaarBenJij.nu

Dag 7: Budapest

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

28 Juni 2014 | Hongarije, Boedapest

Laatste dag Polen vandaag dus ook op tijd uit het hotel vertrokken. Tegen half 2 was Jan in Krakau en hebben we met z'n vieren lekker geluncht op het marktplein. Hier de laatste dingetjes doorgenomen voor de reis en hem nogmaals bedankt om vervolgens de Polo te pakken richting Hongarije. Het was een ontzettende mooie rit door de Karpaten en het mooie landschap van Slowakije. Het had wat weg van de Alpen maar dan wat minder onderhouden dorpjes. Om 11 uur zijn we aangekomen in hartje centrum van Budapest. Het was een openlucht museum waar we doorheen reden. Na de auto geparkeerd te hebben zijn we gaan lopen door het centrum op zoek naar een hotel. Dit bleek nog lastiger dan verwacht maar om 1 uur hadden we er eindelijk een gevonden. Morgen gaan we door Budapest lopen en het wordt mooi weer. (Lees 30 graden)

• 29 Juni 2014 - 20:55

Lotte:

En wij zitten hier in de regen en de kou!
    Fijn om te horen dat jullie de reis af kunnen maken en inmiddels in Boedapest zijn.
    Doe voorzichtig met jullie nieuwe waggie! Goed omnte horen dat Jan veilig is aangekomen.