Dag 4: Krakau - Reisverslag uit Krakau, Polen van Steven Asma - WaarBenJij.nu Dag 4: Krakau - Reisverslag uit Krakau, Polen van Steven Asma - WaarBenJij.nu

Dag 4: Krakau

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

25 Juni 2014 | Polen, Krakau

We hebben de wekker vandaag gezet om vroeg naar de fiat garage te gaan en uit te zoeken wat we moeten doen. Het hotel was overigens erg goed goedkoop dus dat was wel fijn. Eenmaal aangekomen bij de garage blijkt het absoluut niet goed te zijn met de fiat. De pool in de garage die yes, no. en kaput kan zeggen geeft aan dat het meer kost om hem te repareren dan dat hij waard is. Alledrie erg aangeslagen hebben we een tijd moeten wachten in de kantine van de garage en een aantal telefoontjes moeten plegen. Uiteindelijk hebben we besloten dat we erg graag doorwillen en de reis af willen maken. Jan (de vader van Jord) komt met een geweldig voorstel: hij wilt met een Volkswagen Polo komen naar Krakau zodat wij die kunnen gebruiken om verder te gaan. Dit vonden we moeilijk om te accepteren want het is niet niks om hierheen te komen rijden. We zijn Jan hier dus ook ONTZETTEND dankbaar voor! We hebben vervolgens de trein van Opole naar Krakau gepakt die er 4 uur over zou doen. We hadden gelukkig een mooie plek en comfortabele stoelen dus dit was prima te doen. Na een taxi rit komen we aan in de joodse wijk Kazimierz en hebben we een hotel gevonden waar we een nacht terecht konden. Ondertussen heeft Steven te horen gekregen dat hij geslaagd is en dat gaan we vanavond vieren in de barretjes van Krakau!

• 26 Juni 2014 - 15:29

Peter:

Hoi Heren, erg vervelend voor jullie dat gedoe met die auto. Met sommige dingen kun je niet vooraf zeggen dat het goed zal gaan . denk gewoon pech.
    Erg tof van de vader van Jord dat hij die kant op rijdt met een nieuwe auto.
    Geniet maar verder van jullie vakantie in Polen. In afwachting van weer een verhaal groetjes peter en ingrid.

• 27 Juni 2014 - 00:35

Lotte Asma:

Wat een avontuur man. Wat ontzettend lief en cool dat de vader van jord met een andere auto kwam.
    Hopelijk kunnen jullie zonder te veel zorgen verdee rijden. Ik zag op facebook
    dat jullie eindelijk een bar hebben gevonden. Veel zien is mooi, maar hello steven is geslaagd dus partyen
    In je vakantie mag niet ontbreken!! Steev edwin en ik zijn supper trots op je. Vond t fijn dat je ff belde met de goede berichten en dat jullie alles verder goed geregeld hadden met de car situatie. ik wacht met smart op jullie volgende verslag.
    Hier is alles rustig. . Geen nieuwtjes. Knuffel van ons en een poot van Simba