Dag 2: Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Steven Asma - WaarBenJij.nu Dag 2: Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Steven Asma - WaarBenJij.nu

Dag 2: Berlijn

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

23 Juni 2014 | Duitsland, Berlijn

Vandaag lekker uitgeslapen en om ongeveer 12 uur de S-bahn gepakt richting Flughafen Tempelhof. Dit is een vliegveld in het midden van Berlijn en wordt niet meer gebruikt voor de luchtvaart. Tempelhof is nu een groot park waar veel hardlopers en mensen met skeelers te vinden zijn. Hier hebben we een rondje gelopen en de terminal bezocht. De terminal was vroeger het grootste gebouw van Europa en ziet er erg Sovjet-achting (Matthias vond het gotisch) uit. De binnenkant viel helaas een beetje tegen, niet veel te zien en de gids sprak een beetje langdradig. Jord heeft sneakers gekocht (ja je leest het goed) omdat hij blaren kreeg in zijn nette schoenen. Morgen gaan we 's ochtends nog even Berlijn in om de laatste dingen van onze lijst af te strepen en dan gaan we naar Krakau.

• 24 Juni 2014 - 00:09

Evert:

Zeer informatief.

• 24 Juni 2014 - 10:08

Irene:

Veel plezier heren. Wat zal Jord lekker lopen op de nieuwe schoenen!

• 24 Juni 2014 - 15:38

Peter:

Is het niet mogelijk foto,s te laten zien?

• 24 Juni 2014 - 23:33

Lotte Asma:

Weer wat geleerd. Hoe was het stappen in Berlijn???
    Konden jullie eten in t hotel of mac Donalds inmiddels al te vaak gezien?
    Hoe is t weer daar? Succes morgen met de verdere reis naar Krakau xxx